ارتقا آموزش مدلسازی آماری برای دانشجویان دریانوردی |
کد مقاله : 1015-STATEDU4TH |
نویسندگان |
کسری پورکرمانی * دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر |
چکیده مقاله |
نیاز به آموزش رویکردهای مدل سازی به طور فزاینده ای مورد نیاز دانشجویان دریانوردی است. این رویکردها ضمن آموزش آمار آموزش مدلسازی را برجسته میکند و اقداماتی را برای ایجاد، تغییر و اعمال مدلهای مرتبط با زمینههای دنیای واقعی انجام می دهد. این مطالعه نشان میدهد که چگونه مدلها و رویکردهای مدل سازی دانشجویان را به تمرکز بر دیدگاههای توزیع, از جمله ارتباط بین عناصر توزیع, تشویق میکند و منجر به استدلال آماری و مدلسازی می شود. برای مدل سازی تنوع و فرمول بندی تصمیمات با دادهها، دانشجویان به طور جداگانه مدلها را ایجاد می کنند، به طور کلی یک قطعه نقطه ای را تشکیل میدهند و سپس به صورت جداگانه مدلهای اولیه خود را ارزیابی و تجدید نظر می کنند. بیان و تغییر در استدلال آماری دانشجویان, مدلهای مرتبط با توزیع و فرآیندهای خلق در مدل سازی مشارکتی و فردی در رابطه با نقش تختهها مورد بحث قرار گرفته است. |
کلیدواژه ها |
نیازهای آماری، دریانوردی، مدلسازی، دانش آموزان دریانوردی |
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |